Doprava a platba

Dodací podmínky

Zboží zasíláme v co nejkratším termínu po obdržení závazné objednávky. Termín dodání je v závislosti na dostupnosti u jednotlivých produktů. Pokud je zboží skladem, expedujeme zpravidla tentýž, či následující pracovní den. Ve výjimečných případech se může stát, že nabízené zboží je již vyprodáno. V tomto případě Vás budeme informovat e-mailem, nebo telefonicky.

U zboží typu vegetace, které podléhá rychlé zkáze nabízíme pouze možnost na objednání. Následně si domluvíme požadovaný termín dodání na místo určení.


Způsob dodání

Většina našich produktů má nastavenou individuální dopravu. Důvodem je, že většina sortimentu se nevleze do standardního balíku běžných dopravců vzhledem k rozměrům, či hmotnosti. Reálnou cenu Vám spočítáme na základě poskytnuté adresy. Následně si můžete vybrat zda-li s objednávkou budeme pokračovat, či ji bezpoplatně zrušíme. 

Menší zboží do 50kg jako například hnojiva, spojovací materiál zasíláme přes českou poštu balíkem do ruky.

Zboží odesíláme po připsání částky na náš bankovní účet. 


Platba

Po obdržení Vámi vytvořené objednávky vystavíme zálohovou fakturu a čekáme na připsání platby 14 dnů. V případě nezaplacení je objednávka stornována. Pokud chcete vystavit fakturu v € prosíme o kontaktování. 

Bankovní spojení:

CZK: 2902131973/2010

EUR: 2002131986/2010, IBAN: CZ4320100000002002131986, BIC: FIOBCZPPXXX

Faktury pro Vás vystavujeme s QR kódem, abyste placení měli co nejvíce pohodlné. Pokud platbu zadáváte manuálně prosíme o zadání variabilního čísla.


Nevyzvednutí zásilky

V případě nevyzvednutí již odeslané zásilky, můžou být účtovány režijní náklady spojené s balným a dopravou zpět k nám. Účtovaná částka v případě nevyzvednutí zásilky je stejná jako sjednaná výše dopravy uvedená na zálohové faktuře.

Pokud si zákazník nevyzvedne již odeslanou a zaplacenou zásilku se zbožím podléhající rychlé zkáze (např. vegetace), nese plnou odpovědnost za případně znehodnocené zboží bez nároku na vrácení částky, a to i ceny za dopravu. Toto platí i pro nevyzvednutí v den doručení, kdy nemůžeme uznat vrácení ceny za objednávku, ani případnou reklamaci. 

Pokud chcete předejít potížím s dopravci, kteří Vás o doručení z nějakého důvodu neinformovali, doporučujeme po objednání zboží hlídat Vaši e-mailovou schránku, kde Vás informujeme o vyřízené objednávce, i o předání přepravní společnosti. Pokud Vás následující den po obdržení e-mailu z naší strany (že je objednávka vyřízena) přepravce nekontaktuje, neprodleně nás kontaktujte.

Vegetace, která není osazena na místo určení do 24hodin se považuje jako znehodnocená.